Mijn CRM kiezen

Vergelijk CRM-software en vind de juiste oplossing voor jouw wensen.

Wat zijn de voordelen van een CRM?

Door een eenduidig klantbeeld te hebben, kunnen sorganisaties samenwerken, klantkennis delen en de verkoop-, marketing- en service-efficiëntie maximaliseren.

What is a CRM?

A Customer Relationship Management (CRM) software system holds all customer, partner and stakeholder information and enhances sales productivity, promotes collaboration while providing demonstratable business results.

Belangrijke stappen bij het selecteren van het juiste CRM-systeem

Step 1

Ontdek welke
CRM-systemen beschikbaar zijn

Step 2

Meer informatie over
best practices voor
CRM-implementaties

Step 3

Bepaal wat past bij jouw bedrijf

CRM-software per functie - Software voor het hele bedrijf

Card title 1

Card title 1

Card title 1

CRM for Sales

CRM-software voor mobile sales helpt commerciële teams
bij het versterken van klantrelaties, beheren van accounts en sales pipelines zonder een complexe administratie en volgt best practices ongeacht de locatie. Functies voor Sales automation helpen je tijd te besparen en de personalisatie te verbeteren. Het Sales management profiteert van rolspecifieke dashboards bij het managen van de performance van saleseams met realtime inzicht in de pipeline.
ONTDEK MEER
Card title 2

Card title 2

Card title 2

CRM for Marketing

Marketing CRM-apps die multi-channel en klantgerichte communicatie en segmentatie van data mogelijk maken, zorgen voor meer authentieke en langdurige klantervaringen. Van CRM verwacht je dat het gebruiksvriendelijke marketingautomation-stools bevat die helpen bij het automatiseren van marketingcampagnes, leadbeheer en het uitzetten van de customer journey. Het is essentieel voor een bedrijf om de effectiviteit van klantcommunicatie te kunnen meten om zo het beste moment en kanaal te vinden voor communicatie met klanten.
OTNDEK MEER
Card title 3

Card title 3

Card title 3

CRM for Customer Service

CRM for Customer Service helpt support teams om proactieve en efficiënte service aan klanten te bieden; Belangrijke functies zijn onder meer agent- en supervisordashboards, casemanagement automation, SLA- en contractbeheer, selfserviceportals en bots. Omni-channel functies zijn essentieel en moeten de klantgesprekken (waaronder telefoon, e-mail, livechat en sociale media) naadloos integreren.
ONTDEK MEER
Card title 1

Card title 1

Card title 1

CRM for Field Service

Het is essentieel om onderhoudstechnici en planners te voorzien van een CRM die interne informatie deelt over inventaris, vaardigheden, klanten en financiële gebieden. Voor zowel planners als technici is het essentieel om met behulp van CRM-software toegang te krijgen tot informatie over klanten, skills, voorraden en installaties. Een best-in-class CRM ondersteunt voorspellend onderhoud door na verkoop verbinding te maken met producten. Relatiebeheer in de buitendienst verbetert het percentage 'first time fix', wat de efficiëntie en klanttevredenheid ten goede komt.
ONTDEK MEER
Card title 2

Card title 2

Card title 2

CRM Insights and Customer Data Platforms

CRM-data kun je vaak combineren met andere datasets uit de organisatie. Door deze klantinformatie te combineren en te structureren, krijg je meer inzicht over je doelgroep waardoor je ze beter begrijpt, je klantrelatie verbetert en jij je aanbod kunt afstemmen op je klant.
ONTDEK MEER

Vind de CRM-oplossing die perfect past bij jouw zakelijke behoeften

Luister naar CRM-experts

Blader door verschillende artikelen en laat je overtuigen door toonaangevende CRM-experts