Financieel dienstverleners zoeken naar manieren om zo snel en goed mogelijk in te spelen op klantvragen terwijl de interne kosten zo laag en flexibel mogelijk worden gehouden.

 

Als financieel dienstverlener biedt u waarschijnlijk een breed pakket producten en diensten aan. Uw klanten nemen via verschillende kanalen contact met u op en spreken medewerkers op alle niveaus. U wilt consistente en hoogwaardige service leveren aan uw klanten. Daarnaast wilt u de waarde van uw ICT-investering kunnen vergroten via integratie met uw kernsystemen en bestaande toepassingen. Niet alleen voor marketing- en sales doeleinden, maar juist ook voor klantenservice, integraal accountmanagement en projectmanagement. CRM is de oplossing.

 


 

Ontdek hoe u uw winstgevende klantrelaties kan versterken en onderhouden

Download nu onze Whitepaper!

Download

 

 


CRM staat voor Customer Relationship Management en is een oplossing die alle interacties tussen een organisatie en haar klanten in een centrale database plaatst. Dit stelt organisaties in staat om klantinformatie te verzamelen om hen te begrijpen, te kunnen voorspellen en beter tegemoet te komen aan hun behoeften.
 
CRM software geeft u inzicht in antwoorden op vragen als:

  • Hoe kunt u uw sales performance verbeteren?
  • Hoe goed kent u uw klanten en prospects?
  • Is uw sales force goed georganiseerd?
  • Hoe kan ik tijd besparen bij het opzoeken van informatie over klanten en deze tijd in plaats daarvan besteden aan sales activiteiten?

Mijn CRM kiezen biedt u een vraaggebaseerde methode waarmee u uw CRM scope en CRM eisen definieert. Mijn CRM Kiezen helpt u met uw CRM software vergelijking en CRM selectie. Zo vindt u gemakkelijk de beste CRM oplossing die aansluit op uw behoeften.