De ondersteuning die u nodig heeft om aan veranderende eisen te kunnen blijven voldoen.

 

De inzet van CRM oplossingen in het onderwijs geeft inzicht in en helpt bij het onderhouden van relaties zoals met (leer)bedrijven, beroepsgroepen, kenniscentra, potentiële studenten en alumni.

 

CRM helpt u verder te professionaliseren, uw bestaande relaties te versterken en nieuwe relaties aan te gaan. Dankzij de centrale opslag van alle gegevens in het CRM systeem bent u altijd op de hoogte van de ontwikkeling of status van uw relaties en is een persoonlijke en gerichte benadering naar elke relatie of relatiegroep mogelijk.

 


 

Ontdek alles over Omnichannel management met de Factsheet: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service 

Download nu de Factsheet!

Download

 

 


Een voorbereidend onderzoek is essentieel om de juiste CRM oplossing te kiezen. Mijn CRM kiezen biedt u een vraaggebaseerde methode waarmee u uw CRM scope en CRM eisen definieert. Mijn CRM Kiezen helpt u met uw CRM software vergelijking en CRM selectie. Zo vindt u gemakkelijk de beste CRM oplossing die aansluit op uw behoeften.