Met de juiste omnichannel strategie kan een retailorganisatie de hoge verwachtingen van klanten waar maken. U zult in staat zijn een sterke customer service te bieden langs al uw verkoopkanalen en deze op de juiste manier af te stemmen op uw klanten.
De retailmarkt wordt gekenmerkt als een markt die uiterst dynamisch en uitdagend is. Om succesvol te kunnen zijn als detailhandelaar, moet u als organisatie waarde voor uw klanten weten te realiseren. Allereerst moet u daarvoor inzichtelijk hebben wat de behoeften, wensen en verwachtingen van uw klanten zijn. Vervolgens wilt u ze naar deze verwachtingen bedienen. “Client intimacy” met behulp van een CRM systeem kan veel voor u betekenen en is eenvoudig te integreren met uw bestaande administratieve oplossing.
Ontdek hoe u al uw klantgegevens op een centrale plek kunt bewaren
Download nu de Factsheet Microsoft Dynamics 365 for Sales
Een CRM oplossing helpt u uw markt effectief te bewerken. U kunt:
- alle relevante conctactmomenten registreren;
- klant- en marktinformatie verzamelen;
- de juiste managementrapportages genereren;
- en uw marketing- en (after)salesactiviteiten gerichter inzetten.
Mijn CRM Kiezen biedt u een vraaggebaseerde methode waarmee u uw CRM scope en CRM eisen definieert. Mijn CRM Kiezen helpt u met uw CRM software vergelijking en CRM selectie. Zo vindt u gemakkelijk de beste CRM oplossing die aansluit op uw behoeften.