Technische dienstverleners moeten innoveren, gezien de trends van vergrijzing, verduurzaming en het ontzorgen van klanten.

 

Veel dienstverlenende bedrijven zijn actief bezig aansluiting te houden met de veranderende marktomgeving. Klanten verwachten meer en kijken ook nog eens heel kritisch naar de total cost of ownership van hun apparatuur en installaties.

 

Vandaag de dag is het essentieel om de verwachtingen en behoeften van uw klanten te begrijpen. Als u dit niet doet, kunt u gemakkelijk een ontevreden klant verliezen aan uw concurrent. Om dit risico te verminderen, helpt een CRM systeem u uw business strategie effectiever te definieren.

 


 

 

Alles weten over geoptimaliseerde planning en mobiliteit?

Download nu de Factsheet over Microsoft Dynamics 365 for Field Service.

Download

 


Een voorbereidend onderzoek is cruciaal om de juiste CRM oplossing te kiezen.

 

Mijn CRM Kiezen biedt u een vraaggebaseerde methode waarmee u uw CRM scope en CRM eisen definieert. Mijn CRM Kiezen helpt u met uw CRM software vergelijking en CRM selectie. Zo vindt u gemakkelijk de beste CRM oplossing die aansluit op uw behoeften.

 

Eenmaal in gebruik, zal de CRM software helpen de werkzaamheden binnen uw organisatie te optimaliseren en de interactie tussen uw organisatie en uw klanten te verbeteren.