Al jarenlang groeit de zorgmarkt sneller dan de economie. Het vele geld dat in de zorg omgaat moet zo goed, duurzaam en efficiënt mogelijk worden besteed om goede, betaalbare en bereikbare zorg zowel nu al sook in de toekomst te garanderen.

 

“Client intimacy” met behulp van een CRM systeem kan veel voor u betekenen en is eenvoudig te integreren met uw bestaande administratieve oplossing. Goed, snel en gericht communiceren met uw cliënten, verwijzers en relaties is tegenwoordig een must. Hierbij zijn eenvoud, gebruiksvriendelijkheid, integratie en herkenbaarheid de kernbegrippen die de acceptatie en het gebruik binnen uw zorgorganisatie versnellen. Een CRM oplossing stelt zorgorganisaties in staat om de cliënt centraal te stellen en hun zorgtaken optimaal te vervullen.

 


 

Alles weten over geoptimaliseerde planning en mobiliteit?

Download nu de Factsheet over Microsoft Dynamics 365 for Field Service.

Download

 

 


Een voorbereidend onderzoek is essentieel om de beste CRM oplossing te kiezen. Ook is een juiste implementatiepartner nodig om ondersteuning te bieden bij het complexe implementatietraject. Mijn CRM Kiezen biedt u een vraaggebaseerde methode waarmee u uw CRM scope en CRM eisen definieert. Mijn CRM Kiezen helpt u met uw CRM software vergelijking en CRM selectie. Zo vindt u gemakkelijk de beste CRM oplossing die aansluit op uw behoeften.