Duurzaamheid

  • Van de CRM software.
  • Van de implementatiepartner.
  • Van het platform.

Gebruiksvriendelijkheid

  • Eenvoudig
  • Effectief
  • Intuïtief
  • Ergonomisch

Functionaliteit

  • Functionele domeinen gedekt
  • Besluitvormings- en rapportagemogelijkheden
  • Mogelijkheden tot personalisatie

Beveiliging van gegevens

  • Mogelijkheid om onbevoegde gebruikers te blokkeren en toegangsrechten te veranderen
  • Mogelijkheid om het per ongeluk invoeren van onjuiste informatie te voorkomen
  • Traceerbaarheid van wijzigingen

Flow control (performance management)

  • Database integriteit
  • Data back-up en recovery

Internationaal aspect

  • Is de CRM software aan te passen aan de wettelijke eisen van de landen waarin u actief bent?
  • Is de interface beschikbaar in verschillende talen?




Ontdek meer over het selecteren van een CRM systeem

Download nu ons eBook!

Download




Er zijn verschillende criteria die de beslissingsbevoegden van uw CRM project zullen helpen de beste CRM software vergelijking te maken en uit de CRM selectie het beste CRM systeem te kiezen:

  • De CRM software dient in eerste instantie te passen bij de wensen en behoeften van uw organisatie, zonder dat u zich hoeft aan te passen aan de specificaties van de oplossing.
  • De integratie van de CRM oplossing dient marketing, sales en de klantenservice in staat te stellen efficiënter met elkaar samen te werken.
  • Het CRM systeem dient zich gemakkelijk aan te laten passen aan uw organisatie.


Mijn CRM Kiezen biedt u een vraaggebaseerde methode waarmee u uw CRM eisen definieert. Mijn CRM Kiezen helpt u met uw CRM software vergelijking en CRM selectie. Zo vindt u gemakkelijk de beste CRM oplossing die aansluit op uw behoeften.